Skor

En gång i tiden skulle jag ha kallat mig själv en sko-shoppare. Jag hade fler skor än jag kunde slita ut och jag vägrade slänga några trots att det många gånger var dags att göra sig av med dem. Vilket fall som helst så funkar det inte att handla en massa nya skor när man pluggar och lever på studiebidrag så för ungefär 10 månader sedan stod jag på loppis och gjorde av mig med en massa skor och slängde dem som jag inte använde längre. Resultatet blev en garderob med ca 5 par skor, snyft. Vilket fall som helst, jag har handlat skor idag, inte ett par utan två! And I love it! Jag ska dock inte fastna i den där sko-fällan igen, bara så att ni vet! Men man måste få skämma bort sig själv och sina fötter ibland, det mår man bara bra av! 


Gladiatorskorna är köpta på Din Sko och kostade 349 kr!
De vita är köpta på skopunkten och det var extrapris på dem, 149 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0