Någon som vill ge mig en spark i röven?

Bästa bilden från Australien! 

På allvar, jag är fortfarande inte klar med tentan jag är knappt halvvägs! Det verkar som om jag fastnar på var och varannan mening och det är en kraftansträngning att ta sig vidare varje gång! 
'jag försökte knepet med att sätta mig vid köksbordet för att skriva för det är mer "strikt" än soffan är men inte ens det verkar vara någon hjälp! 

Omtentan på den här tentan är exakt samma uppgift så jag antar att det är nästa deadline. Jag undrar när den deadlinen är! Hmmm... man kanske skulle ta reda på det... Någon som har lust att ge mig lite inspiration till att skriva ytterligare ett kapitel! Snälla? 

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ibland är igångsättningsknappen ur funktion..men här får du en spark i "röva" ;-)

2009-05-07 @ 16:59:54
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Axelsson

Kom igen stumpan kämpa på! You can do it!

2009-05-07 @ 23:21:00
Postat av: Zäta

åh vad härligt jag vill också till australien :D

2009-05-08 @ 18:50:57
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0