Så irriterad!

Jag har bakat bullar ikväll men det gick inte att ladda upp bilden på mina fina kanelbullar. Jag är så trött på att inget funkar här inne! Skickade ett klagande mail innan så förhoppningsvis så fixas det snart. Är det någon annan som också har problem med att ladda upp bilderna eller inte kan skapa länkar?

Nu blir det sängen för mig. Tro det eller inte men jag har en liten lektion imorgon! Eller rättare sagt så har vi ett seminarie som jag kanske inte är så förberedd för som jag skulle kunna vara. Om jag ska vara ärlig så är jag inte alls förberedd men man kan ju hoppas på att det inte kommer märkas! 

Hoppas ni får en fin natts sömn! God natt!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Svar: Haha ja där var jag rätt nykter, det var innan flaket och efter diverse timmar i aulan...:)

2009-03-10 @ 07:23:13
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja precis, får man sova hur länge man vill kan man vara utvilad klockan sex men SKA man iväg på något så är man alltid trött.

2009-03-10 @ 08:11:48
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0