Kalaskväll


Så här ser min syster ut när hon berättar om något hon jättegärna vill ha. I 90% av fallen gäller det skor och det gjorde det även denna gång. Skillnaden den här gången var att det följdes av en bedjan till mig om att jag, som är en såååå snäll syster, skulle åka in till Lund och köpa skorna till systeryster eftersom hon inte kan för att hon ska jobba hela dagen. Som den snälla syster jag faktiskt försöker vara (trots alla blåmärken tjejen ovan har orsakat mig) så kommer jag antagligen gör det. Och som den sko-galna person jag är (det ligger i generna) så kommer jag antagligen komma hem med ett par skor till mig själv eller en tröja från H&M för det ligger precis bredvid Wedins. Det är väl bara att se vad framtiden har planerat för mig!

Annars så har kvällen varit jättetrevlig, vi käkade en massa Kinamat och en massa godis och läsk, det slank dessutom ner en 4,5 procentare cider! Vi tittade på let's Dance och jag är överförtjust i Morgan! Haha, dock missade jag Kittys dans men på snabbreprisen såg det inte jätteilla ut. Jag menar hon dansade i alla fall vilket jag inte tycker att Carl Jan eller Hasse Aro gjorde särskilt mycket! Dock måste jag hålla med om att Blondinbella inte var något bra idag men det fanns folk som var mycket mycket värre. George borde ha åkt ut, han kunde ju inte ens stegen! Jag och syster såg inte utslagsdelen av programmet för då satt nördarna Dahl och tittade på Hannah Montana, haha! 



Så här ser det ut 99% av fallen när min syrra kör, den där 1% är från när pappa sitter i bilen, han är livrädd. Haha, det kan man ju tycka att han har anledning till att vara när man ser den här bilden men det är inte så farligt. Lite spänning i livet är bara bra för en! Han har inte riktigt förstått det där... än...

Kommentarer
Postat av: Eve

tack så hjärtligt för gratuleringen:) de va en asbra dag för lilla mig!!

2009-01-24 @ 02:45:50
URL: http://msdeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0