Sparrow in me!


Jag har börjat med in icke-så-bra vana. Nämligen att duscha på kvällen. Detta innebär ju att jag går och lägger mig fräsch och vaknar med håret på sne för att jag somnade med fuktigt hår. Dessutom så är håret som snyggaste de där kritiska timmarna efter torkningen, det missar man för då ligger man i bingen och rufsar till det. Och när man vaknar så luktar man av en natts sömn och inte av rosendoftande tvål som när man gick och la sig. Verkligen en dum vana! Om ni har funderingar om vad jag håller på med på bilden så försöker jag se lika skräckinjagande ut som Jack Sparrow, med stor betoning på försöker!

Jag har varit på ett hemskt humör ikväll. Nu börjar jag tycka synd om alla som jag förnedrade under min omgång av Aftonbladets och DNs huvudrubriker. Inget vackert att höra, det var väldigt bittert och aggressivt. Jag kan sammanfatta det med att alla är idioter. 

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Jag vet inte om det är en komplimang eller förolämpning, men du ser inte å värst skräckinjagande ut;)

2009-01-28 @ 11:36:43
URL: http://sunnta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0