Sleep


En liten bild från i somras när jag var uttråkad och sprang omkring i huset och hoppade omkring. 

Filmen var faktiskt riktigt rolig och fin på sina ställen, "Chaos Theory" hette den. Efter att vi tittat klart på filmen tog vi en Alfapet-runda och jag hatar att säga det men jag förlorade, igen! Det var visst bara i början jag hade tur, nu är det alltid Stoffe som vinner! Jag måste få revansch snart! 

Nu blir det dags för sängen tror jag. Mannen ska upp tidigt ikväll men jag börjar inte min termin förrens på tisdag så jag ska spendera ytterligare en dag med att vandra omkring lägenheten i tråkighetens tecken. Det borde ju finnas något jag kan göra. Lämna tillbaka mina försenade böcker till biblan kanske. Men jag pallar inte betala imorgon, dem får pengarna någon annan gång!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Trinidaz

SV: Tack jag hade jätte kul. Vi ska ses på Tisdag igen woho :D



Har ingen anning vem som har gjort bilden men fin är den. Joina gärna min tävling.

2009-01-19 @ 10:30:46
URL: http://trinidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0