Skålvisa eller vad det nu kallas...



Min kära vän Olausson visar var skåpet ska stå och berättade hur den där skålvisan gick

Armen i vinkel
Blicken i skyn
så var det menat
med whisky och renat
skål skål
alkohol
skål för dem som tål!
SKÅL!

Nu ska jag plugga in den så jag kan skrålla och skåla som en galning nästa gång det hamna alkohol i blodet... Oh, det är redan om en vecka. Eve fyller 22 och ska ha tjejmiddag, vi är duktiga på att skåla hon och jag. Den här får jag ju lära henne!

Jag var inte så stadig på handen igår... så med tanke på det och att min kamera är asdålig så ser man knappt vad majoriteten av fotona från igår ska föreställa. Men jag har en del filmer som jag inte hunnit tittat igenom igår. Lennart är med i alla fall. (Mikaela hade döpt sitt vin, bag-in-box)

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Sv: ja precis :) ha en trevlig natt :)

2009-01-31 @ 23:42:09
URL: http://fiafiff.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Förresten kolla in och testa min sport light ruta under länkar på min sida :) såå häftigt!

2009-01-31 @ 23:57:10
URL: http://fiafiff.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, jepps, ibland sticker jag in och visar vad jag kan!! SNart flyttar jag och då bor vi ganska nära varandra igen, då kanske vi kan börja ses o spela lite kort igen?? Saknar det. Kram Annelie OOOOO

2009-02-01 @ 19:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0