Sex-växt!

De ändrade planerna innebar en massa växter och rosa! Plus en massa flamsande mellan mig och min syster. 



När jag och syrran flamsade omkring vill mor inte veta av oss så hon gömde sig bakom växterna en bit ifrån men vi sprang efter henne!



Vi hittade en minigrill som skulle passa perfekt in i vår minilägenhet för vi måste dra ner grillen tre våningar ner och sätta oss på ett dagis för att grilla. Stoffe är inget fan av engångsgillar för han tycker köttet smakar tändvätska när man grillar på dem. Han är vist van vid smaken...



Dessa två växterna köpte jag till vårt vardagsrum, krukorna med, Jag tycke rom rosa! 



Jag passade också på att köpa en present till Stoffe. Vi ska ha den i sovrummet och det är vår blivande sex-växt. Jag visar en bild på den när han har fått den och packat upp den. Väldigt speciell om jag får lov att säga det, haha. 

Nu ska jag umgås med syrran som är här. Kram

Kommentarer
Postat av: Milla.

Älskar när jag köper blommor/ nya växter hem. Så mysigt så. :)

2009-01-27 @ 00:40:44
URL: http://honungssmula.blogg.se/
Postat av: axelsson

det är bra! finns ingen bättre färg än den underbara rosa:) fint!

2009-01-27 @ 21:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0