Måndagens Äventyr


Bild från i somras när vi var i Zagreb. Det var tider det!

Eftersom jag klagade så mycket igår på att jag hade tråkigt så ska jag gå ut och göra något av min dag idag. Så här ser planen ut:
  • Gå och lämna tillbaka böckerna på biblan
  • Gå och lämna tillbaka filmen på nöjesmagasinet
  • Gå och höra med färgaffären om de har några fina väggdekorationer som man kan sätta på väggen, typ som klistermärken. Eller se vad de har för utbud på schabloner och hur mycket dem kostar. 
  • Sätta upp oss på en tvättid i veckan. 
Sedan får vi se om jag har någon lust att städa hela lägenheten efter att jag är klar med detta. Jag borde verkligen dammsuga och tvätta golven... Menmen

Nu ska jag ut på mina äventyr för idag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0