Längtan


Jag längtar till sommaren och vyer som detta. Det här är Jarun, en sjö i Zagreb som var väldigt fin och extremt stor att vandra runt, det tog oss några timmar i stekande hetta och en massa cola och vatten! Om ni tittar noga så ser ni en klutt i vattnet allra längst ut till höger, det är Stoffe! 

Jag sticka till biblan och låta Stoffe få lägenheten för sig själv en stund. Han ska nämligen spela in ett stycke på gitarren och för det behöver han knäpptyst. Ingen hälsosam miljö för mig alltså. Jag ska försöka få lite pluggande gjort, tar med mig min kära Galtung, han är bra!

Nej mina kära vänner, nu är juicen slut och Galtung väntar på mig. Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0