Jag svarar


PICK ONE..

1. Pierca näsan eller tungan? Näsan

2. Vara seriös eller rolig? Seriös med skämt

3. Dricka röd eller grön mjölk? Arla eller skånemejeriernas?

4. Brinna upp eller drunkna? Drunkna för att vatten är trevligare än eld. 

5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Mina föräldrar! Vilken fråga...

 

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Stoffe såklart, sedan har jag ju ett gäng underbara vänner och min familj.

2. Sol eller måne? Sommar, sommar och sol, havet och vinden och doft av kaprifol

3. Vinter eller höst? Vinter om det är riktig vinter med snö

4. Vänster eller höger? Högerhänt men politiskt vänster

5. Soligt eller regn? Sol!!!

6. Vaniljglass eller chokladglass? Vaniljglass med kolasås

 

OM MIG..

1. Hur mycket är klockan just nu? 23.17

2. Fullständigt namn? Linda Anneli Dahl

3. Vart vill du bo? Några år i Sydney hade jag nog inte tackat nej till men vad gäller Sverige hade jag gärna flyttat in till Malmö men jag trivs ganska bra där jag är nu med!

4. Hur många barn vill du ha? Barn? Va? Var?

5. Vill du gifta dig? Vet inte, det är inget jag drömmer om. 

6. Rullar du spaghettin eller skär du den? Rullar

7. Har du ätit sushi? Ja! Helt fantastiskt gott!

8. Favoritglass? Vaniljglass med kolasås, maränger och grädde...

9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Ett paket müsli

10. Humör? Ljudet-på-högsta-nivå-och-hoppa-omkring-humör

 

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Ja

2. Sjungit? Såklart!

3. Blivit kramad? Ja

5. Saknat någon? Nej, det är fullt upp

6. Dansat galet? Nej tyvärr, men ska snart!

8. Klippt håret? Ja, tänka sig!

9. Gråtit? Nej

10. Ljugit? Inte idag!

11. Blivit kysst? Japp

 

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Haha nej, inte än...

2. Har du en hund? Mina föräldrar har en hund som jag anser att jag har en fjärdedel av, lilla Grynet!

3. Tycker du att du är attraktiv? Inte dirket men förhoppningsvis tycker någon annan det.

4. Sover du helst själv eller med någon? Sover helst tätt intill Stoffe

5. Tror du på spöken? No, I do not!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0