Det blir väldigt långa inlägg nuförtiden


Jag tror det är så här vi hade sett ut om vi blivit gnagare istället för köttätare! Inget emot gnagare men dem har extremt stora tänder. Tack gode gud att vi inte ser ut så här! 

Jag har försökt sova till 10 idag men det gick sådär. Fick hjälpa Stoffe på traven idag att komma upp ur sängen och sedan en halvtimme senare när jag somnat om ringer han och ber mig ta med en sak in till Malmö. Så somnar jag åter om men så ringer chefen en stund senare och ber mig jobba i eftermiddag men det går inte för jag ska in till Malmö. Så la jag mitt trötta huvud på kudden men då får jag ett sms, dock ett sms som jag tänkte skicka senare för jag trodde folk sov när klockan var halv tio men icke! Haha, ja så då gav jag upp och tar en tidigare buss för att hinna ge Stoffe sin sak! Men nu är jag faktiskt riktigt pigg. Jag är av någon anledning sugen på pasta, konstig morgonmat...

Sitter och funderar på hur mycket kurslitteratur jag ska ta med mig... Jag tar med mig datorn istället och artiklarna för dem väger inte så mycket, tegelstenarna får stanna hemma. 

Ha en bra dag, kanske tar lite foto på researchingen av Martti Ahtisaari. Den store mannen från österland som vi så fint har döpt honom till. Det kommer sluta med att det blir en liten sekt av det här, den-stora-mannen-från-österland-sekten, det hade väl varit något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0