Det är dags för John Blund nu

Jag har funnit min nya favoritblogg, det är verklig skithumor på hög nivå. www.lupum.blogg.se 

Nu ska jag sova tror jag faktiskt, man borde gå upp någorlunda tidigt och kanske se om man kan läsa något av alla kurslitteratur som är tilldelad sig eller kanske söka reda på något vettigt om Martti Ahtisaari som jag ännu inte hittat något bra på, bara att han var Finlands president och att han vann nobelpriset i fred 2008 då han var med och förhandlade i Kosovo och som ledde till deras självständighet! Nu ska vi bara ta reda på hur han förhandlade, man kanske ska fråga Stellan, han verkade ju vara lite insatt i detta och han hade sina egna åsikter om saken.

Godnatt mina vänner

Kommentarer
Postat av: niki

Mmm håller med mig :) jag vill att folk ska tycka om min blogg och "nästan" lära känna mig genom den :)

2009-01-22 @ 07:55:49
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: niki

Mmm okeej, intressant svar på frågan

2009-01-22 @ 07:56:20
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0