Bilder!!!

Jag vaknade för första gången kl 12.30 men orkade inte gå upp så jag somnade om till 13.30. Då var det dags att gå upp så jag tog min fina Hobbes (boken) och gick ner och började läsa i soffan. Sedan efter en 20 minuter så följde Stoffe mitt exempel och nu sitter vi här som dem två lata nördarna vi är framför vars en dator. Det är ju ändå söndag vilket innebär vilodag! Men ikväll blir det annat roligt, då ska vi spela bowling!

Blogg.se har äntligen slutat krångla så nu kan jag visa er lite bilder från igår. 



Stoffe och syrran sitter och dansar till brittan, de är stora fan båda två, haha. Okej, kanske inte Stoffe, han vill inte medge det i alla fall men Emelie och jag vet sanningen, mohahahahahaha!



Så här såg det ut ett tag, jag har ingen aning om vad Stoffe höll på med men syrran satt och kollan/lyssnade på så många brittan-låtar hon kunde hitta på youtube. Vi blir alltid överlyckliga när hon kommer och hälsar på. Därav de stora hörlurarna som Stoffe har på sig! :P



Sedan var det dags för syster att gå, jag tror klockan var runt 2 på natten. Här har hon på sig stövlarna som jag köpte till henne, som tur var det de rätta. Jag hade inte kunnat använda dem om det hade varit fel för det gick inte att stänga dem vid vaden på mig och själva skon var för stor! Haha, ingen bra kombi. Men de passade syrran så det är ju bra!

Kommentarer
Postat av: a l v v s . b l o g g . s e

åh, vad kul att jag blir den första bloggen du prenumererar på ;D Ha en bra dag.

Kram.

2009-01-25 @ 14:52:13
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0