Vinka av Stoffe




Kom tillbaka efter att ha vinkat av Stoffe i Malmö. Han skulle ta tåget uppåt Sverige och hälsa på familjen. Mamma Stoffe saknar sin son! 
Det blev mat på subway, jag tog en macka med skagenrör och en massa grönsaker, gud vad nyttig jag känner mig, det är ju nästan hemskt! 
När Stoffemannen hade tagit ut sin biljett gick vi mot hans perrong och tro det eller ej så stod hans tåg redan inne och bara väntade på att vi skulle få hångla lite i värmen. Så vi lekte runt lite på tåget och sedan vinkade jag av honom när det var dags för tåget att gå. Haha, tänk om vi hade hånglat bort oss och jag följt med på tåget! Tro mig man glömmer tiden när Stoffe är i närheten! 

Nu tror jag att jag ska ta tag i disken så jag kan göra popcorn, naturligtvis bli det cola till! Det vore ju förfärligt om man inte fick i sig dagens kalorier! 



Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: - Hehe, okej.. :)



- Haha, då hade du fått följa med honom.. ^^

2009-02-20 @ 19:19:11
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Linda

åh va gott me subway!!

var bor hans familj? långt bort?

2009-02-20 @ 19:52:43
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0