Roligt test


Det här testet visade älskling för mg precis, var tvungen att också göra det!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v 1.

1.Vad skulle du säga om din partner var otrogen?

"E framme skynda dig"

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? 
"Har du rast nu?"

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
"Okej, ska jag handla något till dig medan du räknar?"

4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?
"I Know!"

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? 
"Hej cyklade du till jobbet?"

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? 
"Jag står i en bar med två andra killar just nu!"

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? 
"Vänta med att kolla andra avsnittet tills jag e med"

8. Vad vill du höra mest av allt?
"Okej, vi kan göra kladdkaka, jag tar med mitt mjöl och kommer"

9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv? 
"Vi kommer ett helt gäng nu hoppas det är okej"



Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, nä vi har haft lite flyt där... att hon gillar hårtorkar alltså! :-)

2009-02-23 @ 21:15:35
URL: http://matildasalmen.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Oj det såg jobbigt ut :-)

2009-02-23 @ 22:15:13
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: yasmine the one and only

oki samma här tar de bara lungt. krams

2009-02-23 @ 22:23:11
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0