From A to Ö

A is for age: 21
B is for booze of choice: Cider
C is for career: Just nu sitter jag i kassan på City Gross om man nu kan kalla det karriär...
D is for your dad's name: Tommy
E is for essential items to bring to a party: Partyhumör
F is for favourite song at the moment: Time is running out med Muse 
G is for favourite game: Monopol
H is for home town: Staffanstorp
I is for instruments you play: Inget jag är tondöv
J is for jam or jelly you like: Hallonsylt
K is for kids: Någon gång i framtiden
L is for living arrangements:
 36 kvm lägenhet
M is for mother's name: Siv
N is for name of your crush: Stoffe
O is for overnight hospital stays: Jag tror det var sommaren innan jag fyllde 8 och jag fick blindtarmsinflammation.
P is for phobias: Fobi... ingen aning
Q is for quotes you like: "Sometimes shit just happens" 
R is for relationship that lasted the longest: Det nuvarande med Stoffe. 1 år och 4 dagar!
S is for sartorial style: Det kan vara allt möjligt med man ser mig mest i H&M-kläder, enfärgat.
T is for time you wake up: Om jag får bestämma- mellan 12-13. Om skolan eller jobbet får bestämma- mellan 8-10
U is for underwear: Bekväma 
V is for vegetables you love: Broccoli, färsk grön sparris, majs
W is for weekend plans: Fredag: gjorde jag inget särskilt. Lördag: Träffa Axelsson, plugga, hälsa på päron. Söndag: Fira Grynet som fyller 5 och jobba, hämta Stoffe på tågstationen.
X is for x-rays you've had: ingen
Y is for yummy food you make: Pannkakor, om det kan räknas till mat. Och potatisgratäng
Z is for zodiac sign: Jungfru
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Ni som känner er manade att göra den!
Ä är för älsklings trend: T-shirt och jeans, ibland skjorta.
Ö är för en önskan just nu: En Stoffe i min säng!

Kommentarer
Postat av: Liene

kul lista:)

2009-02-22 @ 11:05:56
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0