Städdag

Hela min lediga dag har gått åt till att Städa garderoben, gå ut med vovven, sedan när jag var klar med det orkade jag inte stryka klädhögen så det gör far nu. Imorgon är det dags att sätta fart på inhandlandet av pressenter.

Och när jag städade hittade jag en lite rolig text jag skrev på gymnasiet. Skrattade åt mig själv. Och jag hittade en massa skisser som jag gjorde för några år sedan. Haha, gud vad mycket jag har sparat och nu när jag har sparat det i så många år vill jag inte slänga det för då är det onödigt att det legat där i alla år!

Tror jag ska lämna över datorn till min far nu, han ska iväg och hämta mor om en kvart, då kommer i alla fall Grynet bli glad. Haha, hon har varit en slö hund idag. Värmen gör det åt henne men jag är tacksam för då orkar hon bara rundor på 10-15 minuter. Och sedan ligger hon i solen hela dagen. Jag har fått för mig att hon inbillar sig att hon får färg av det men vår hund är ju lite virrig. Möjligtvis att hennes fluff ljusnar en aning.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas du köper en riktigt fin present till mig;) Jag köpte dom svarta skorna idag igen, du vet dom som jag köpte när du var här fast lämna tillbaka igen, dom var 150 kr billigare nu=) Puss

2008-05-23 @ 21:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0