Citat från förra veckan

Förra veckans citat;

"Jag är luffsen och du är min jättestora köttbulle"

Detta sagt av Fossto som lekte på mig med sin näsa. Hehe.

Denna blogg vill också önska förra veckans citat-man lycka till på tentan imorgon. Inte för att du kommer att behöva det men när det sedan går bra för dig kan jag ta åt mig lite av äran. ^^ (Och om det mot förmodan inte går bra har jag en bra axel att gråta ut på)

Satt och tittade på gammla bilder. Här är en av dem första bilderna som tagis på oss två, från december. Plus en från Eves fest i februari.

    


Imorgon kommer Grönis till Malmö. Då blir det att festa till det. Jag har dock ingen aning om vart man går i Malmö en onsdagkväll. Hon har tagit bagage och häst med sig till Danmark och är nu bosatt där på obestämd tid. Jobbar på en gård och rider en massa hästar hela dagarna för en proffsryttarinna som jag har glömt namnet på. Men hon såg väldigt bra ut, haha.



Kommentarer
Postat av: Sönnta

"Jättestora köttbulle". Tog du det som en komplimang;)

2008-05-14 @ 10:43:20
URL: http://sunnta.blogg.se
Postat av: Me

Oh. It went well. Mhm. Det gjorde det. ^^

2008-05-16 @ 09:44:39
Postat av: Louise

jag hade tagit de som en komplimang. köttbullar är gooda. =

2008-05-18 @ 21:57:58
URL: http://lullaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0