Hoppas hon inte blir tagen av kameramännen först...

Nu ska jag gå och göra en skål med popcorn till familjen och sedan bänka mig framför tv:n för att se melodifestivalen.
Jag skulle inte bli förvånad om jag ser en Grönis springa in på scenen när Björn Gustafsson uppträder. Men jag har ju uppmuntrat henne med vårt projekt jaga björn så jag antar att jag får stå mitt kast i så fall. Men vi vet i alla fall vem det är som har skickat alla dem där kärleksmeddelandena till honom. Tro inte att du kan gömma dig under falska namn och alias. Jag vet nog! Jag känner dig!

Kommentarer
Postat av: GAFFE

Tja, e ingen flitig bloggare men ändå =) Kan va kul.. Vem e den här "Grönis" du skriver en massa om?
Vi ses! KRam/Gaffe

2008-03-02 @ 19:06:29
URL: http://gaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0