bilder från Ullarde

Här följer lite bilder från vårt äventyr i Ullared.

Den första är en bild på min systers kompis Tessan som också följde med och min syster. Söta kompisar är dem. 

442985-13


Sedan började dem bli lite oense om vilket påslakansett Fossto skulle få. Syster ville att han skulle ha fina prinsessor och Tessan röstade för spindel mannen. Båda två var dock eniga om att Ice age också skulle funka.

442985-12


Sedan vet jag inte vad som hände. Jag vände mig om i två sekunder och då började dem plötsligt slåss med köksredskap. Mycket märkligt ,men jag tror nog dem bara ville ha uppmärksamhet. 

442985-14 


Sedan följde en sekvens där min syster gick ner på knä för min Tessan men jag tror hon tackade nej för hon verkade smått ointresserad men dem blev i alla fall kompisar igen. Här står dem och tittar på smakasättare till sprit. Eeeh... är ni inte lite för unga för att få tag på flaskor med sprit?

442985-15


Det var allt för denna gången. Njut av dem fina bilderna från Gekås där i flamsade omkring i flera timmar.
Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0