Sitter i smålands skogar utan...

...någon som helst kontakt med omvärlden, haha eller inte riktig men denna platsen består av 1,5% av Sverige (hänvisar till Teliareklamen). Ingen teckning på mobilen. Bara skog. Väldigt mysigt faktiskt. 

Sitter just nu med mr F i soffan i smålandshemmet. Det var en riktigt bra midsommarafton. Två personer som aldrig träffat varandra innan möttes upp här och underhöll oss i 18 timmar. Jag har aldrig hört två personer prata på det viset innan. Helt sjukt hur någon kan hålla på så i 18 timmar. (Jag sov några av dessa timmar) Det fins en möjlighet att jag träffar båda två nästa helg, det kommer bli livat!

Vi var precis inne i Vetlanda och tittade runt, dem har mycket mer här och ändå är det mindre än Stp, dem hade HM, mina damer och herre. HM!!! 

Nu blir det nog mat snart, det luktar gott. 

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Ha så kul!

2008-06-21 @ 19:25:35
URL: http://sunnta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0