Om jag hade pengar, Nananananananaaaa!!!

Nu har jag just gjort ett test på internet för vår butiks räkning, jag hoppas att jag får min timme nu fastän den kommer in någon dag försent. Gå in och ha lite rolig själva vet jag! www.sakeributik.se. Eller låt bli, ert eget val.

Nu har jag snart två dagar avkryssade på min räkna-ner-kalender. Fast det blev inte riktigt en räkna-ner-kalender, mer än alla-saker-jag-ser-frame-mot-i-sommar-kalender. Men det funkar det med!



Jag har ringat in dem dagar som är lite mer attraktiva än andra. Saker att se fram emot helt enkelt.

Jag har dessutom sett över hur det ser ut helgen v. 26 då jag förhoppningsvis kan besöka en 40-års fest. detta ser någorlunda lovande ut för tillfället i alla fall. 4 stycken jag kan fråga om hjälp på varje dag så jag hoppas att någon av dem känner sig manade för att jobba en dag på helgen. Vem säger nej till en lördag/söndag?? Det ge rju extra kosing i fickan. 

På tal om pengar. Jag fick tillbaka mina skattepengar idag. Jag som trodde det skulle bli att låna av sparkassan denna månade har plötsligt inga problem alls med ekonomin. Sedan gjorde jag far avundsjuk när han såg mitt sparkonto. Haha, han behöver dock inte avundas så länge till, jag kommer vara pank om typ ett år då europaresan/lägenheten/studierna/min livsstil har ätigt upp alla mina pengar och jag lever på ett halvt nudelpaket om dagen de sista 14 dagarana varje vecka. Vilken vånda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0