IKEA

Jag blev lite galet ledig idag pga av att en kompis ville byta tider med mig så idag åkte jag och mor till ikea. Mycket roligt och underhållande och extremt mycket fint hittades, mer än vad jag egentligen har råd med!

Det vra ett köksbor som ag blev väldigt förtjust plus 4 stolar som såldes separat. När vi kom till plocka-själv-lagret visade det sig att stolarna var slut men bordet fanns, Så jag tog bordet och chansar på att stolarna kommer in i början av nästa vecka och att vi är en av dem första som kommer dit då för dem verkade vara populära. Jag hittade dessutom en tv-bänk för 600 som jag köpte. Tittade ut soffa, säng och byrå med men det ska jag fixa hemleverans till för det blir lite svårt att ta i bilen tyckte jag. Men det blir nästa vecka det.

I helgen bär det upp till Smålands djupa skogar igen. 40-års fest för Mor Fossto. Min föräldrara ska också följa med, det ska bli spännande för våra föräldrar har inte träffat varandra innan. Men det går säkert bra tror jag nog, förhoppningsvis, om min far kan hålla sig borta från singstar så är jag nöjd! Men vad ger man i födelsedagspresent? Ingen som verkar veta eller har några goda råd. Någon här? Kvinnan i fråga verkar försvinna i det blå varje gång man nämner present...

Sedan flyttar jag på tisdag i nästa vecka!!! Fattar ni? Det gör inte jag!

Just ja, jag provade min balklänning som jag hade på mig på avslutningsbalen på gymnasiet för två år sedan. Den gick på men satt väldigt tajt. Dags att börja röra på fläsket kanske. Dock kanske det skulel hjälpa med att typ bara sluta äta chips på kvällarna och dricka läsk men det är så GOTT! Jaja, när jag flyttar kommer jag väl leva på ett nudelpaket om dagen...



   
Mitt fina bord Bjursta och min finna stol Börje som snart är i min ägo förhoppningsvis. Är dem inte vackra tillsammans?

           
Min tv-bänk Benno, mycket förvaring och hjul så det blir lätt att städa och min svarta soffa Ektorp som jag har tittat ut.

Min hem kommer bli så vackert, min mor var avundsjuk på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0