Det är torsdag...

..och nu är jag ledig i 3 dagar! Woho!

Det har hänt en del i veckan, jag har köpt ett soffbord för 300 kr som är hur fint som helst! Hittade det på blocket och jag är hur nöjd som helst. Jag ringde ett toppenköksbrod med men det var redan sålt, typikst, nu kommer jag inte vilja ge mer än 300 för ett köksbord som detta skulle kostat.

          
Mitt fina köksbord!

Och i går var det Sverige- Ryssland och vi förlorade som alla säkert vet. Vilket fall som helst, har ni märkt att det är felr som har på sig Sverigetröjor när Sverige ska spela än när det var sveriges nationaldag, det är lite roligt att se. på jobebt var det en kille som kom förbi med sina små barn och det var nog han som hade stått för klädvalet den morgonen för alla hade sverigetröjor på sig. Sött.

Jag och mor ska till Fields på torsdag i nästa vecka, jag ser framemot detta och hoppas på att hitat lite nya kläder. Tycker dock synd om mor som ska vara med mig då jag velar enormt mycket vad gäller klädinköp. Sedan på kvällen ska vi till ikea för att beställa möbler till min lägenhet. Men det är inte förens om en vecka

imorgon åker jag till småland. Ska få träffa älskling! Dessutom ser jag framemot alla foton på honom som liten som jag hoppas kunna luska fram. Jag har hört talas om att han hade rött fluff när han var yngre, ett måste för mina ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0