Bal

Hejsan där ute det har hänt lite saker idag. Min syster är på sin bal nu och jag var där innan när hon gick omkring och minglade och tog en massa foton på henne och hennes kompisar.









Söt är hon, min syster.

Sedan har jag vinkat hejdå till min man som åkte upp till Stockholm ikväll för att gå på en massa studenter och fester. Han bara roar sig han, andra måste stanna kvar här nere för att jobba och slita på kära CG, jag nämner inga namn... Hans plan var försenat, det skulle ha lyft från sturup kl 21.30 men kl 23 satt dem fortfarande och väntade på att få gå på. Han kommer att nanna sött ikväll när dem väl kommer fram. Men den 2 juni kommer han ner till vårt kära skåneland, lagom till min systers student. Det är bara 10 dagar kvar tills dess, egentligen 9 för det är över midnatt. Jag tror jag ska göra en räkna-ner-kalender. Borde ha en kalender uppsatt för hela sommaren på väggen. Tror jag ska göra mig en sådan nu.



Smokin' hot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0