Berlin.

Hejsan nu sitter jag i glada Berlin. Eller ja, det regnar lite da och da men annars kan jag väl inte klaga. Jag har gatt omkring i typ hela Berlin känns det som. Mina fötter ömmar men jag har fatt se en hel del, Berättar mer om detta när jag kommer hem. Dock sa har jag ännu inte sett ett enda supermarket. Lite besviken över detta da jag ville ha billigt godis men oj tänk vad smal jag kommer bli nu när detta inte dök upp i min väg.

Jag rycks med lite av spraket här om nagon halsar med ett tyskt Hallo! Gör jag likadant automatiskt, detta är inte bra för da börjar dem prata med mig pa tyska, sa slängd i tyskan är jag inte sa jag hänger med! Haller pa att blanda ihop engelskan och tyskan. När jag kommer till Prag imorgon pratar jag nagot icke-existerande sprak....

När jag skule logga in till internetet sa hittade jag inte inloggningsidan, fick fraga killen bredvid mig. Haha, det hade visst bara ploppat upp en sida över den :P och man skriver snabel-a helkonstigt här trycker pa Alt Gr + Q, Sag inte jag fran örjan sa jag kopierade det nar jag googlat pa det.

Jag ser extremt sliten ut, ska duscha imorgon innan taget för mig vidare till underbara Prag. Längtar!!! För vet ni vad som händer i Prag??? Anneli ska mysa med mannen!!! Och ga omkring i Europas ännu vackraste stad (För mig än sa länge, har inte sett sa manga än)

Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Ser extremt sliten ut!?! Lägg upp en bild på dig så att jag kan skratta lite;)

2008-07-20 @ 01:27:54
URL: http://sunnta.blogg.se/
Postat av: Eve

Anneli!!!!! Så spännande, riktigt levande låter det. Ska du resa med pågen sen, när du kommer till Prag, eller har jag missuppfattat??

Jag kanske åker till Afrika själv, det lutar åt att A bangar äventyr(!), berättar mer när du kommer hem.

Ha det jätte JÄTTE kul!

Kram Kram

2008-07-20 @ 20:54:44
Postat av: Axelsson

Hallå stumpan! Hoppas du har det bra och tar hand om dig! Uppdatera snart om läget igen!! Älskar dig! Massa pussar!

2008-07-24 @ 22:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0