Sälen

Så nu är det klappat och klart, jag ska till sälen med Grönis i helgen! Åker klockan 06.30 på fredagsmorgonen och är framme i västerås 12.07. Sedan bli det direkt till att springa i affären med Grönis så att vi överlever helgen och efter det en härlig bilresa med radion på högsta volym och nosen siktad på sälen. 

Inköpslista:

Alkohol
Chip
Godis
Mackor
Pålägg
Grillad kyckling
Potatissallad
Köttbullar

Och det är i den ordningen vi prioriterar. Kanske att köttbullar går före potatissallad...

Det kommer bli två intensiva och fantastiska dagar med Grönis, det känner jag på mig. Synd bara att malmötjejerna och Axelsson inte kunde följa med. Men Grönis och jag vet hur vi roar oss. Woho!

Och jag ska få se snö!!! I massor! Och åka skidor! Grönis lovade att hon skulle lära mig ploga, haha, hur gammal tror hon att jag är? Jag kan ju redan störtloppstekniken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0