Låt oss vandra natten vidare, dansa nakna tillsammans i en vattenspridare

I tisdags kväll satt jag och gjorde inte särskilt mycket. Kommenterade lite på några foton som Grönis hade lagt in på facebook men inget annat särskilt så helt plötsligt ringer telefonen. Vem är inte detta än just Grönis. Väldigt munter och pratglad. vi har väl pratat i sådär en 5 minuter när hon utbrister glatt; "Anneli jag är full!!!" Jo ja... jag hör det. Haha. Sedan får hon för sig att hon ska sjunga för mig och det blir inget mindre än Björn Gustafssons låt om Carina Berg från i lördags. Grönis har gått och blivit förälskad i denna man tillsammans med halva svenska folket.
Fint sjöng hon i alla fall men det resulterade i att jag haft låten på hjärnan i två dagar nu.

Jag har dock smidigt en plan för att min Grönis ska få honom. Hon behöver bara åka till norrland på lördag och jaga björn. Det blir askalas tror jag. Dessutom hjälper det ju att hon heter GrönBERG i efternamn.



Visst skulle dem passa bra ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0