Brandstationen

Igår var det fest på brandstationen för Eve som fyllt 21. Grattis!! Och jag kommer ihåg allt! Grattis mig. Fossto och syster följde med. Dem verkade också ha lika kul som jag.

Jag hittade tillslut en födelsedagspresent till 21-åringen. Som vanligt var jag ute i sista minuten och inhandlade den i fredags. En bok med 101 saker man ska ha gjort innan man dör. Den kan hon leka med och förhoppningsvis klarar hon dem flesta. Det var i alla fall inte omöjliga uppgifter. Vem kan inte lära sig poker och vinna en massa pengar?

Dessutom kom jag på att det är en bra sak att jag köpte ett ganska så stort minneskort till min kamera. Det togs en hel del foton igår. 210 stycken. Jag ska dock inte berätta hur många av dem som blev bra... Jag undrar hur det kommer gå i Europa i sommar.

Vaknade i morse med en kramgo vän bredvid mig. Mysigt värre.

Sedan efter hans miserabla försök till att smyga ut och undvika mina föräldrar övertalade jag mor till att vi skulle åka och äta på Max och sedan vidare till ikea för att hitta förvaringslådor till mig.

Maten var mums och jag hittade två fina lådor som nu stor under min säng. Men ikea är ett sådant ställe man inte kan åka till för att handla EN sak. Det finns förmycket fint. Det blev dessutom två ljus och jag var nära på att köpa ett litet träd men kom fram till att det inte skulle överleva inne på mitt rum. Men ljusen var jättefina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0