Light


Har knappt jobbat i 6 timmar idag och efter jobbet åkte jag hem till mor och far som bjöd på mat, pappas köttbullar som är gudomligt goda! Fick också med mig några hem men dem kommer nog inte överleva morgondagen. Gick en runda med Grynet innan jag stack hem, det är väldigt fint med julbelysningar men jag är för lat för att sätta upp några... Imorgon ska jag följa med mamma och mormor till vellingeblomman och titta på julsaker, kommer säkert komma hem med en massa onödiga men fina saker. 

Har funderat en del på julafton och nyårsafton idag, lånade ut min lägenhet till julfirande i dag, inte till min egen familj utan till en annan, själv ska jag vara hemma hos mor och far. Känns lite konstigt samtidigt som det känns underbart att man kan hjälpa till. Jaja, ingen fara på taket, vad är det värsta som kan hända? Uppeldad lägenhet?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0