Juletider

Det blev en väldigt lång julafton i år. Efter att ha firat med familj och släkt åkte jag och familjen hem till Stoffes släkt och fortsatte en liten efterfest där. Det slutade med att jag och Stoffe kom strax innan fyra i natt. Haha, längsta julafton i hela mitt liv men väldigt trevligt, det spelades en del ps3 mm. 

Jag fick en massa fint i julklapp men min fina Ipod var det inget som slog! Av älsklingen fick jag en engelsk ordbok och en Björn Gustavsson-DVDn! Hihi, har inte sett den än men det ska nog fixas imorgon kväll när jag kommer hem från jobbet. 

Ikväll har vi varit och ätit julmat hos svärmors kompis med familj. Spelade lite sällskapsspel och hade trevligt! 

Har en massa foton från julafton men jag har varit lat och inte orkat lägga in dem i datorn så jag lägger upp dem någon annan gång. 

God jul och god fortsättning på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0