Gott Nytt År!

Igår var en produktiv dag. Jag och Stoffe var på banken och öppnade ett gemensamt konto (vuxenfaktor!!!) sedan åkte vi till Burlövs Center och shoppade kläder (66% icke reakläder...). När vi kom hem stack vi iväg till City Gross och handlade det sista för festen ikväll. Efter det påbörjade vi städningen av lägenheten men avbröt för att äta middag med Stoffes familj men när vi kom hem avslutade vi städningen och satte ihop ikea-möblerna som vi köpte i söndags. Nu har vi en vacker bokhylla att lägga alla våra böcker papper och onödiga-saker-som-vi-sparar-på i!
Så här fin blev den:



Idag är det dessutom Stoffes födelsedag och jag gick upp tidigt (för att vara jag) och fixade det sista på hans present, han fick en bland-cd med våra låtar och de låtar som påminner mig om honom. Jag slängde också ihop en tårta så där på morgonkvisten. Sedan gjorde jag min stora entré med ljus i tårta och sång!

Hoppas ni får en bra kväll och ett gott nytt år!!!
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0