Resan i bilder

Här kommer lite bilder från resan. Enjoy!



Stoffe ligger och villar vid en fontän i Prag.



Här försöker han ta sig upp igen, Jag tycker han är lika smidig som en ballerinasko!



Vi tog en liten fika på vårt stamställe i Prag och mös lite :D



Fin solnedgång i Prag.



Sedan åkte vi till Budapest och lärde oss att skjuta pilbåge. Älskling var duktig!



Jag tyckte det var askul, helt klart något jag kan tänka mig göra hemma!!! Någon som vill lära sig skjuta båge med mig???



Det finns en fin lite berättelse om just denna häst. Om ni tittar riktigt nog så ser ni att en viss del av hästen är mer putsad och glänser mer än övriga delen (kulorna) Detta pga att när folk tar studenten i Budapest så går dem dit och gnuggar kulorna för att få lycka med sig i livet. 



I Zagreb badade vi, brände oss, och gick runt hela sjön Jarun. 



Fossto med kompisen Lana som vi träffade och åt middag med på kvällen i Zagreb. 



Efter Zagreb tog vi en runda i Venedig över dagen. det var fint och fruktansvärt varmt så vi köpte vars en hatt som var väldigt fina. Detta är över Grand Canal i Venedig. 



Vi med våra fina hattar dock sitter dem på fel ägare med dem är mycket fina ändå.



Bergen i Innsbruck där vi stannade över dagen på väg hem. 



Detta är över Berlin som var det sista stoppet innan vi kom hem. 


Kommentarer
Postat av: Sönnta

2008-08-05 @ 08:23:24
Postat av: Sönnta

Åhh vad härligt det ser ut! Jag vill också ut och resa.

2008-08-05 @ 08:25:01
URL: http://sunnta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0