Baggy Bag!

God dag!

Sitter och myser med mannen min. Vi åkte in till Malmö idag och träffade Andrea som visade mig vilken byggnad jag ska spendera mina kommande tre/fyra år i. Citadellvägen 7- Gäddan, Malmö högskola. 

Har dessutom varit inne i en åtta i Malmö Centrum. Ett kollektiv som Andrea har fått äran att bo i. Mannen min fixade internet till hennes dator, en riktig vardagshjälte! Jag tror jag ska anmäla honom till det, finns det fortfarande kvar?

Jag hittade en riktigt fin väska till mina tre/fyra år som student på Malmö högskola. Tack svärmor för den fina presenten!!! 

Mannen min är uppslukad av ett avsnitt av Spin City där dem har en taxistrejk att ta hand om.  

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0