Puss & Kram

Jag har en förmåga att alltid vara uppe förlänge.
Den nya svenska folksjukdomen; Sömnbrist.

Jag har bakat en väldigt kladdig kladdkaka idag. Med hjälp av syster.
Jag har kommit på varför jag inte kan baka. Jag tycker inte om att mäta upp i mått exakt hur mycket man ska ha. Det är mycket roligare när man kan blanda i lite vad man tycker smakar bra för dagen. Matlagning är nog mitt stuk. Dock ska jag hålla mig borta från ingefära, det är jag duktig på att överkonsumera och jag gillar det inte ens.

Det är dags för sängen snart.
Men först ska jag spela en omgång av pyramiden på king.com (nörd)
Och så ska jag försöka lägga kvällens låt på hyllan. Den gör mig känslosam.

Kommentarer
Postat av: Sönnta

De bästa resultatet blir ju när man har i precis vad man känner för
och en stor portion kärlek;)

2008-04-04 @ 15:41:51
URL: http://sunnta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0