Lite av allt

Jag har en dunderförkylning. Jag har inte kunnat andas med min näsa i 2 dagar nu. Min läppar ser ut som sandpapper. Det ÄR synd om mig!

Jag har ätigt middag hos Eve nu på valborg. Hennes syster och hennes systers kompisar skulle grilla en massa så vi hoppade in dä på ett hörn. Det var mumsigt. Vi delade på en flaska vin och för en högt förkyld människa satte sig detta på huvudet med en gång. Dock gjorde den kalla aprilluften att jag nyktrade till ganska så snabbt.

Jag ska upp och jobba tidigt imorgon. Klockan 7.45 är det meningen att jag ska infinna mig på jobbet. Det kommer bli tufft.

Min syster åkte till Prag med klassen för någon timme sedan. Hon kommer ha det askalas där. en av världens finaste städer tycker jag. I alla fall utav alla dem städer jag besökt än så länge i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0