Konsten att titta på ett CornFlakesPaket och tänka på Fossto.

Det här är riktigt avanserade grejer så håll i er nu.

Man ser ett Corn Fleks Paket komma på rullbandet i kassan mittemot
Det får en att tänka på Corny som i Corny Colins Show
Det i sin tur får en att tänka på Hairspray (the movie)
Och då tänker man på That's 70 show för det utspelar sig nästan samtidigt (Samma stuk)
Och då tänker man på att en av skådespelarna där spelar också i spindelmannen.
Tänker man på spindelmannen så tänker man så klart på Peter Parker.
Peter Parker blev som många vet biten av en spindel.
Jag hade en spindel i mitt rum för några veckor sedan.
När jag såg denna spindel pratade jag med Fossto i telefon.
Och Fossto han har fobi för spindlar.
Sedan börjar man tänka på själva Fossto men dem tankarna är nog något för privat för nätet.

Så går det till. Och så här intressant var det i kassan idag ^^

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sönnta

That 70´s show är den bästa serien som gjorts. Sjukt rolig!

2008-04-24 @ 02:40:40
URL: http://sunnta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0