För jag vill ha en lägenhet tralalalala

Just ja, det har visst hänt något idag.
Det är en kvinna från Stp-hus som har jagat mig i två dagar nu. (Det är dem jag har sökt lägenhet hos) Hon pratade in ett meddelande till mig igår och sa att det var angående lägenhetenjag var intresserad av och sedan gav hon mig sitt mobilnummer. Bara det att det här stället har öppet och har telefontider mellan 8-12, jag ringde dem runt ett typ. Så jag försöker med mobilnummret hon har lämnat men då säger den lilla växeltjejen i andra ändan att nummret inte existerar. Går då in och letar på hitta.se och eniro.se men det finns faktiskt inte. Skickade till slut iväg ett mejl till henne och bad henne ringa upp mig på måndag.

Jag hoppas verkligen den här kvinnan är i desperat behov av att få prata med mig för att hon vill ge mig en lägenhet. Hoppas hoppas hoppa!!!

Vad har vi lärt oss av detta?
Svar: Lämna aldrig mobilen i jackfickan i hallen när du går och lägger dig. Du hör inte när mobilen ringer på morgonen/förmiddagen

Kommentarer
Postat av: Klara

hoppas du har haft en bra fredag och får en underbar helg. gå gärna in på min blogg och hissa eller dissa!

2008-04-11 @ 23:41:57
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Söndagsbarn

Hoppas det löser sig till det bästa :)
Hoppas du har haft en bra fredag!

Är du intresserad av en ny design, gå in på min blogg och kolla in min designtävling :)

2008-04-11 @ 23:46:47
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se
Postat av: EmmaPQ

Hoppas det löser sig! Är alltid gött när man väl får en lägenhet. Håller själv på å letar nu...
Ha en bra kväll!

2008-04-11 @ 23:54:32
URL: http://emmapq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0