Energiboll

Det är jag. Energiboll.

Denna insikten kom jag till idag då jag tänkte på att jag i princip alltid har överskottsenergi, inte den sorten som man får genom att sova för lite utan den man har när man är rastlös. Extremt rastlös. Det enda jag lägger energi på är jobbet. Och oj det tar inte alls så mycket som jag behöver bli av med.

Så slutsatsen av detta är att jag borde hitta något att lägga min energi på. Men jag är för lat för att motionera. Jag klarar av att gå om jag har ett mål annars är det tråkigt. Så jag måste hitta något jag kan engarera mig i. Vilket är lättare sagt än gjort. Man skulle starta något, fast vad ska man starta liksom.
Ett nytt parti? Nä det låter jag Fossto stå för.
En schack-klubb, fast det skulle ju underlätta om man kunde schack.

Får kanske fundera vidare på det där.
Några förslag?

Tills vidare, om ni ser en tjej som hoppar omkring som en galning i Staffanstorp så är det jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0