Du skämtar va?

Idag är det den 1 april och min syster lurade i mig att jag hade fått en lägenhet.

Dessutom är det min vän, Olaussons födelsedag. Det största skämtet 1987.

En oskrive regel är att man ska vara hemma på sin födelsedag. detta var dock inte Olausson. Så jag fick snällt ge hennes pressent till hennes far. En kaktus.

ni vet dem där godiskatusarna som man fick ibland när man var liten. En gurka i en kruka med en massa gelehallon på tandpetare samt krukan fylld med godis som "jord". Haha, alla behöver näring. Tror hennes far var lite sugen på den dock. 

Jag glömde ta foto på den fina kaktusen så jag har försökt avbilda den själv. 



kaktus
 

Kommentarer
Postat av: Eve

Sjukt bra avbildat!!! Exakt som orginalet.

2008-04-04 @ 11:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0