Den varma jakten på jackan.


Det är riktig vårvärme ute och solen skiner så mycket att ett par solglasögon skulle sitta bra på näsan.
Det enda problemet i mitt ganska så problemlösa liv är att jag inte har en vårjacka. Så jag går omkring i en vinterjacka i 15 gradig värme. (Det är det i alla fall när man står i solen) Var och försökte göra något åt detta idag men det gick inget vidare. Besökte Zara men hittade inget bra. Jag får typ leva i min lite för trånga jeansjacka och min ska-vara-vit-kavaj tills det är så varmt att jag inte behöver bry mig om jackor.

Den sista cola-skvätten står på kylning på mitt fönsterbleck. Fast nu börjar det bli lite väl kyligt i mitt rum...

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Här nere är det över 20 grader, men vi har ju så mycket utrustning på oss så man svettas en massa hela tiden. Aldrig är man nöjd...
Du kan väl njuta lite av solen åt mig är du snäll;)

2008-04-25 @ 01:34:35
URL: http://sunnta.blogg.se
Postat av: Sönnta

Här nere är det över 20 grader, men vi har ju så mycket utrustning på oss så man svettas en massa hela tiden. Aldrig är man nöjd...
Du kan väl njuta lite av solen åt mig är du snäll;)

2008-04-25 @ 01:34:46
URL: http://sunnta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0