24,6 år gammal. That's me!

Har gjort två tester på internet nu.

Hur mycket fjortis är du?
Hur vuxen är du?

Jag var 16,4% fjortis. Det är ganska bra. Men bryr sig fjortisar verkligen så mycket om mobiler?
Min riktiga vuxenålder är enligt vuxentestet 24,6. Det är 4 år äldre än vad jag egentligen är vilket är ganska tragiskt. Jag vill vara ung!!!
Kanske om jag gör om testet till hösten när det är beräknat att jag pluggar.. Fast då har jag förhoppningsvis lägenhet... Hmm.. Jag kanske får nöja mig med 24,6 och vara glad över att siffran inte var högre.
Ska nog se om jag inte kan få Fossto till att göra det där testet med. Båda testen! Woho. Ska leta upp ett nördtest till oss också. Det kan bli intressant att se vem som är värst där.

Nu ska min syster göra sitt tal till nationella proven. Hon kommer bombadera mig med frågor.
Någon som vågar slå vad med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0