Mirakel i Skåne




Jag sov bara 2,5 timme i natt för att jag inte kunde somna och sedan vaknade jag en kvart innan klockan ringde, hur rättvist är det på en skala? För att återställa balansen sov jag i 2 timmar när jag kom hem från skolan. Efter att ha önskat Stoffe lycka till inför mötet han skulle på så satte jag mig vid datorn och fastnade framför House tillsammans med min skål pasta med ost. 

Nu över till något helt annat. Det kommer nämligen ske ett mirakel i Skåne om några minuter. Jag ska sätta mig ner och läsa kurslitteratur! 



Kommentarer
Postat av: Sönnta

kurslitteratur? Ja det är väl inget man läser för skojs skull...

2009-01-27 @ 21:48:17
URL: http://sunnta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0