Lite bilder från ikväll






Min syrra kom på besök idag och Stoffe blev så rädd att han gömde sig där upp men vi fick syn på honom i alla fall :P Eller, ja egentligen så var han där upp för att han skulle packa. Min syrra är inte så skrämmande...

Jag tyckte det var kul att hoppa upp och ner för att störa grannarna kl 12 på natten. Jag undrar om dem tyckte det var lika trevligt...

Min syrra har precis köpt ny bil och jag var tvungen att ta mig en titt på den väldigt fin och mysig, jag fick till och med åka några meter i den!

Man kan ha väldigt kul med en igensnöad bilruta, det hade jag i alla fall. Syrran tyckte inte det var fint med en smiles och skrapade bort den för hon ville visst kunna se ut när hon körde... 

En annan sak man kan göra i snö är änglar och detta är årets första snöängel al á Anneli. Mina jeans blev blöta men det var det värt. Tycker ni inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0