Jag utmanar mig själv!

Regler till utmaningen:
  • Gå in i mappen "mina bilder"
  • Gå in i den sjätte mappen och välj den sjätte bilden
  • Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. 
Spännande det ska bli, haha,. nu ska vi se...



Ja, så där ser mitt kök ut när jag har lagat scones. Fotot togs i oktober förra året. Detta fick mig nu att tänka på att jag inte har lagat scones sedan dess, det är ju nästan kriminellt att gå så länge utan scones! Passar ju perfekt nu när vi köpte Philadelphia-ost idag! 
Lägg även märke till chokladen som ligger på bänken, jag är en stor gottegris!

Kommentarer
Postat av: louise

hahah jag la märke till chokladen innan jag läste, så tänkte jag att det var udda med choklad i scones. men man vet ju aldrig med dig. men då var inmte chokladen i degen dådå? haha

2009-02-06 @ 13:07:43
URL: http://lullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0