Tänk om man kunde vara 17 igen!


Jag och syrran var på bio ikväll och såg 17 again. Det var syrran, jag och 5 andra pers i stora salongen på SF i Lund, jag tror jag och syrran var ganska högljudda men det fanns ju inte så många som kunde klaga på oss! Hehe :D
Det var en ganska rolig men också väldigt förutsägbar! Men som sagt rolig, värd att se i alla fall en gång! Trotsa lagen och ladda ner den vet jag eller så kan ni ju gå och se den på bio! Dessutom om ni inte tycker om den så får ni se Zac Efrons magmuskler och det är inte så illa!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Must see



.. så får man va galen 17 åring igen för en kväll!

2009-04-24 @ 14:27:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0