Karlstad :D

Nu ska gå ut med hunden sedan ska jag bege mig till bussen så min resa till Karlstad kan ta sin början.

Pratar med Grönis. Hon ska hit på onsdag/torsdag. Då blir det party!!! :)

Jag har packat ner en massa onödiga saker. som rullor, regnjacka (jag har beställt bra väder) bikini. Men allt är till min Axelsson som hade lite saker kvar hemma. Gud vilken snäll kompis jag är. Jag undrar hur det blir att gå till busstaionen med min väska. ena hjulet är sönder så jag får väl halvt släpa den istället för rulla. Den som är så bra annars. Säkert syster som tog sönder den när hon var i Prag. ^^

Jag försökte ladda upp en bild här på minfärdkost men det ville visst inte bloggen att jag skulle göra. Det är i alla fall en vacker kompot av Orange-Flesh-melon, vindruvor, jordgubbar och annans. Mumsigt värre. Det var också vad min fukost bestod av. Nyttiga jag! hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0