Knytkalas

Så förra lördagen var jag alltså på knytkalas med Gaffe och Fanny. Vi var i Fannys finfina lilla lägenhet som jag är en aning avundsjuk på. Jag vill också ha en fin lägenhet! (Som är billig)

Det bjöds på paj och paj. Jajamensan, vår kommunikation var på topp så Fanny gjorde paj till lunch och jag gjorde äpplepaj med vanlijsås till efterrätt. Gaffe tog med sig hummos och sallad. Allt smakade fantasktisk, Fannys paj och Gaffes sallad var utsökta, men jag tror jag behöver göra mig smuldeg lite mer onyttig med mer smör så blir den bäst.


442985-21          442985-22

Gaffe som tar för sig av pajen och Fanny vattnar sina törstiga blommor i solenskenet från fönstret.

Sedan träffade jag Fossto i stan och han fick titta på när jag köpte skor. Jodå, det går jättebra att shoppa med killar. Man pekar på skorna man vill ha och säger "Dem där ska jag köpa" Sedan tar man ner dem från hyllan och provar dem, hoppar lite i dem och går och betalar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0