1001 filmer man måste se innan man dör

Jag ska träffa Gaffe och Fanny på lördag och förhoppningsvis är Ylli också ledig så kan hon också följa med. Vi ska fixa lunch och samtal om livet.

Det var evigheter sedan jag träffade dem. November tror jag det var senaste gången. Man tar sig inte tillräckligt med tid för att träffa sina vänner. Får skärpa mig med det. Ska ringa Olausson någon av dessa dagar också, det var ett tag sedan vi träffades.

Vänner är bra. Man behöver många, ett stort nätverk med många man kan luta sig mot.

Jag tror jag har bestämmt mig för att köpa en bok vi säljer på jobbet. 1001 filmer man måste se innan man dör. Det kan ju vara ett prjket att satsa på. Förhoppningsvis har jag i alla fall sett några av dem som står i den. Bläddrade i den för någon dag sedan och då såg jag att The Pianist var med i den. Den har jag hemma, en hemsk men bra film. Ett tips till dem som inte sett den. Man måste ju passa på nu när det är bokrea.

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0